pldAP

Pawel Boguszewski pawelb w rypka.eu.org
Pią, 19 Wrz 2003, 15:34:34 CEST

Dnia piątek 19 wrzesień 2003 13:53, Robert Kurtys napisał:
> a to te "twoje" karty chodza na module acx100? one sa na chipsecie TI ?
> jesli tak to poprosze o info jakiego konkretnie kernela uzywasz (z cvsu
> pld;wlasny ) i skad sciagales binarny modol wraz z przyleglosciami gpl?
> ..zeby nie smiecic to moze na priv
> pozdrawiam

Do ap nie używałem kart z chipsetem acx100 ... ale do klienta można kupic
taniego dlinka520+ lub planet'e (nie pamietam jakie oznaczenie) te karty są
na chipsecie acx100. Wiecej informacji o modułach mozna znaleźc na stronce
acx100.sf.net . Ja osobiście miałem styczność tylkoz dlinkiem 520+ którego
udało mi sie zmusić do pracy ale chodził baaardzo niestabilnie i nie dało sie
go używac. Widziałem że na #pldhelp też ktoś miał problem z tą kartą, więc
jakby udało mi sie odpalić którąś z kart na acx100 to dam znac, zrobie paczke
i wrzuce albo do cvs'u albo na ftp'a do przetestowania.
Co do konfiguracji systemu, to jest Ra (cześć pakietów upgrade'nołem z
ra-test/ready) z kernelem 2.4.20-9pl3 zbudowanym z cvs'u. Na tym zestawie
driver hostap chodzi mi stabilnie i nie zaliczył żadnego padu, co zdarzało
sie niestety na innych kernelach.

--
Pozdrowienia
Pawel Boguszewski