[Ra] pflogsumm-1.0.15

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 21 Wrz 2003, 14:14:47 CEST

Dnia nie 21. września 2003 12:28, undefine w aramin.net napisał:

> miales z nia jakies problemy? ;)
nie, bo nie zdążyłem zainstalować - ta wersja ma dopiero 6 dni, zresztą nie
odważyłbym się zainstalować wersji alpha na serwerze produkcyjnym. Ja
rozumiem, że program nie wygląda poważnie, ale chodzi z konta root'a. Właśnie
oglądam sobie diffa między 1.0.11 a 1.0.15 ;-)
> wieksze niz z poprzednia? :>
Poddałeś mi IHMO niegłupią myśl: uruchamiać obie wersje na tych samych logach
i porównać generowane raporty ...
[...]
> nie pytaj co inni zrobili dla pld, pomysl ile sam zrobiles
nie musiałbym zbyt długo myśleć ...
--
Tomasz Wittner