[Ra] pflogsumm-1.0.15

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 21 Wrz 2003, 15:08:08 CEST

On Sun, Sep 21, 2003 at 02:50:09PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> byla jakas dyskusja co do nieposiadania przez usara nobody zadnych plikow
no wlasnie... tutaj nie posiada on żadnych plików. A przynajmniej nie
musi.. On jedynie zczytuje z wejści logi, obrabia je i na wyjście wysyła
raport...
w sumie...
wystarczy chyba przerobić pflogsumm żeby:
1. brał logi z wejścia przez cat-a
2. wykonywał pflogsumm jako jakiś użytkownik przez su...
Co Wy na to?
Odnośnie sugesti żeby brał logi z archiv się wycofuję - zapomniałem że
maillogi się rotują standardowo co tydzień a nie codziennie...