[Ra] pflogsumm-1.0.15

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 21 Wrz 2003, 15:29:37 CEST

Dnia nie 21. września 2003 14:43, undefine w aramin.net napisał:

> ee... a co w tym może się sypnąć? ;)

> [undefine w atos undefine]$ ls -l /var/log/maillog
> -rw-r-----    1 root     root      5984166 09-21 14:32 /var/log/maillog
> hm.. w sumie.. to wystarczyły luser nobody i jedynie grupa root...
>
> Co Wy na to? :)
> ee.. tak sobie patrze...
> blues - wycofaj to z ready :/
> FLOCK="/tmp/pflogsum.lock"
> w skrypcie. Tak nie może być... każdy ziutek może to sobie zablokować..
> locki się zakłada w /var/lock chyba (?)

Też mi to nie pasowało - teraz dokładnie wiem, dlaczego.

> Tak sobie myślę.. osobny użytkownik do tego?
> Czy też może da rade jakoś ustawić su by zmienił uid, ale zachował
> grupę?
> Albo też w samym kodzie dodać opcję -u user ustawiającą przez setuid
> usera..
Nie przesadzajmy.

> hm..
> i jak?;)

wiesz, w życiu napisałem jeden program w perlu (konwersja binarnego archiwum
gg z win na plik tekstowy). Ale:
- ... status=([^ ]+) ...
+ ... status=(\S+) ...
nie wiem, co o tym myśleć.

> to akurat niewiele ma sensu, bo sprawdzi jedynie poprawność działania, a
> nie wykryje tego co najgorźniejsze - nowych potencjalnych błędów.

Poprawność działania ma sens - dla Ciebie błąd to tylko rm -fr / ?
tak, to ja - chyba mam dobry delimeter?
> nie pytaj co inni zrobili dla pld, pomysl ile sam zrobiles
nie pytam
--
Tomasz Wittner