Fwd: Re: Fwd: Re: applnk [bylo: SPECS: openbox.spec (HEAD)]

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 20:56:38 CEST

Wrrrr - spać......

----------  Przekazana wiadomość  ----------

Subject: Re: Fwd: Re: applnk [bylo: SPECS: openbox.spec (HEAD)]
Date: czwartek 25 wrzesień 2003 20:51
From: Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl>
To: Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>

Dnia czwartek 25 wrzesień 2003 20:33, Tomasz Pala napisał:
(...)

> A czemu musi być pański? Skoro nic nie korzysta z applnk, to nie ma
> potrzeby, aby jego pliki były osiągalne. Jak ktoś zainstaluje wmconfig,
> to z zależności zainstaluje się applnk i rpm poprawi katalog.

Prawde mowiac - spodziewałem sie podobnej odpowiedzi (juz takie stanowisko
chyba wczesniej prezentowałes) ;)
Widzisz - ja jednak jesem zdania, ze kazdy katalog/plik w (przynajmniej w /
usr) powinien mieć własciciela i nalezy w miare mozliwosci do tego dązyć w
imie spójności, ładu, porządku, lepszej swietlanej przyszłosci ....... 8-)

--
Adam Gorzkiewicz

Adam Gorzkiewicz