Fwd: Re: Fwd: Re: applnk [bylo: SPECS: openbox.spec (HEAD)]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 21:06:00 CEST

On Thu, Sep 25, 2003 at 20:56:38 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Wrrrr - spać......

A ten knode to nie ma funkcji bounce/resend? mutt ma:)

> Prawde mowiac - spodziewałem sie podobnej odpowiedzi (juz takie stanowisko
> chyba wczesniej prezentowałes) ;)

Nie tylko ja, także i qboosh.

> Widzisz - ja jednak jesem zdania, ze kazdy katalog/plik w (przynajmniej w /
> usr) powinien mieć własciciela i nalezy w miare mozliwosci do tego dązyć w
> imie spójności, ładu, porządku, lepszej swietlanej przyszłosci ....... 8-)

Kosztem nadmiarowych zależności? 99% pakietów instaluje many i info -
dodasz req: {man,info}-browser? applnk nie ma sensu bez Xów - dodasz
req: Xserver?
Zauważ, że w chwili obecnej Xy nie wymagają xinitrc - takie podejście do
zależności jest specyficzne dla PLD i pozostańmy konsekwentni.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/