Fwd: Re: Fwd: Re: applnk [bylo: SPECS: openbox.spec (HEAD)]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 22:12:16 CEST

On Thu, Sep 25, 2003 at 21:32:20 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Tak - tylko, ze tutaj mowimy o bezpańskich katalogach. Skoro istnieje takie
> cos jak FHS, które tworzy szkielet, to dlaczego z tego nie skorzystac?

Ermmmm... bo nie jest to katalog zdefiniowany przez FHS?

> A to super - od dawna i tak własnych skryptów uzywam (Xclients && RunWM z

Ja też.

> xinitrc to imo koszmarki). Ale tak jak mowie - to nie jest kwestja
> bezpańskich katalogów - po prostu wema mozna odpalic bez xinitrc i tyle.

Tak samo jak mutt działa bez applnk.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/