Hmmmm.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 26 Wrz 2003, 19:25:01 CEST

Dnia pią 26. września 2003 17:54, Michal Moskal napisał:

> [malekith w roke SPECS]$ grep Name kernel-net-eagle.spec
> Name:		eagle
> [malekith w roke SPECS]$
>
> Pewnie dlatego. Oraz:
>
> Revision 1.1  2003/09/18 14:19:36  misi3k
> - eagle -> kernel-net-eagle
1. Może autor tej zmiany ma rację, a może nie - szkoda, że nie skonsultował
zamiaru zmiany nazwy szpeca na liście ... .
2. Takie przenoszenie gubi ciągłość historii zmian (Attic to nie to samo). Czy
nie lepiej robić mv po stronie serwera cvs?

> Albo zmienić spowrotem (IMHO The Way to Go(tm), pakiet nie zawiera
> *wyłączenie* modułów do jajka), albo poprawić Name:.
Ja już się pogodziłem z tą zmianą ;-).

BTW moja zamiana (w stopadsl) ifconfig $IF down na ip link set $IF down g...
daje (ale też nic nie szkodzi). Jak się raz za razem robi hotplug start/stop
start/stop/adsl - to jest ok - po dłuższym używaniu netu znowu mam:

xxxx last message repeated 3 times
unregister_netdevice: waiting for eth2 to become free. Usage count = 2
unregister_netdevice: waiting for eth2 to become free. Usage count = 2

po zrobieniu stopadsl i hotplug stop.

Teraz nie robię stopadsl przed zamknięciem systemu i jest (o dziwo) dobrze -
ale znowu może jest to jakiś random.

PS pod FreeBSD-4.8 w ogóle nie mogę się połączyć (driver ueagle-1.0p1.tgz -
problem z usb-ohci)

--
Tomasz Wittner
Look at http://www.freebsd.org/ports/master-index.html