Hmmmm.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 15:26:20 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Michal J. Podyma wrote:
> a z tym sie nie zgadzam, bo ze tak powiem, adictl nie nadaje sie do
> niczego bez modulow,

Oczywiście, ale te moduły możesz mieć "z palca" zrobione do kernela
ręcznie budowanego. A mimo to binarki będą super-użyteczne. Prawda?

> jezeli chodzi o \@ to przeciez jest umowne (nie spisane ;)) moze zostac
> zastapione dowolnym innym znakiem, kwestia tylko doprecyzowania zasad
> nazewnictwa i umieszczenia dokumentu w PLD-doc.

Nie chodzi o znak, ale o to, że po nim pojawia się wersja kernela. Takiego
jak jest an builderze akurat. A przy src.rpm to jest bzdura, bo zbudować
można sobie na (teoretycznie +/- Requires/Conflicts) dowolnych jajcach.

> jak bedzie 2.6 to pojawia sie odpowiednie tar bale z alsa, a tak mi sie
> przynajmniej wydaje alsa rozwija sie ciut szybciej niz kernel bo skala
> problemu jest inna.

No nie wiem.
Pamiętaj, że kerneli używa się własnych także.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...