Hmmmm.

Michal J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 15:35:26 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 03:26:20PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Oczywiście, ale te moduły możesz mieć "z palca" zrobione do kernela
> ręcznie budowanego. A mimo to binarki będą super-użyteczne. Prawda?

a od kiedy wspieramy "recznie budowanego" kernela ?, ale chyba
nie o to chodzi, patrz nizej

> Nie chodzi o znak, ale o to, że po nim pojawia się wersja kernela. Takiego
> jak jest an builderze akurat. A przy src.rpm to jest bzdura, bo zbudować
> można sobie na (teoretycznie +/- Requires/Conflicts) dowolnych jajcach.

a i nazwa paczk moze byc kernel-net-eagle.spec a nazwy pakietow
kernel-net-eagle@%{kernel_version} czy to jest jakis problem

> No nie wiem.
> Pamiętaj, że kerneli używa się własnych także.

oczywiscie, tylko w tym wypadku nie ma najmiejszego znaczenia
czy eagle*rpm zostalo zbudowane z kernel-net-eagle.spec czy z
eagle.spec, i jak juz wspomniales chodzi o zasady nazywania
specy w takich wypadkach.

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org> <http://kernel.pl/~misi3k>
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);