Hmmmm.

Michal J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 13:17:20 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 12:36:38PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tez mi się tak wydaje....

> Tutaj małe nieporozumienie. Ty popsułeś - ty naprawiasz :)
> Dlaczego ktoś ma po tobie sprzątać?

bo uwazam ta zmiane za sluszna, strategiczna czescia pakietu
sa moduly wiec imho nazwa pakietu powinna byc poprzedzona
przedrostkiem kernel-*

> Czy to jest do cofnięcia - nie wypowiadam się, bo nie znam tematu. Jeżeli
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
po co zabierac glos nie znajac tematu ??

> da się używać tego pakietu bez podpakietu z modułem to IMHO zmiana jest do
> cofnięcia, ale... Niech się ktoś inny wypowie.

ze jak ?, chyba pisze to 3 raz z koleji zmieniona zostala tylko nazwa
speca a nie pole "Name:", ze speca budowane sa 3 pakiety
2 x pakiety z modulami (smp,up) i raz eagle gdzie znajduja
sie binarki z firmwarem, 2 binarki pppoa i adictrl (to bez modulow
kernelowych nie zadziala) i 5 skryptow shellowych

a gdzie ja napisalem ze sie obrazilem

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org> <http://kernel.pl/~misi3k>
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);