Hmmmm.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 12:36:38 CEST

On Sat, 27 Sep 2003, Michal J. Podyma wrote:
> mysle ze to jest dobry moment na zamkniecie tematu,

Tez mi się tak wydaje....

> i jezeli ktos uwaza za blad potraktowanie eagle przedrostkiem kernel- to
> niech to zmieni,

Tutaj małe nieporozumienie. Ty popsułeś - ty naprawiasz :)
Dlaczego ktoś ma po tobie sprzątać?

Czy to jest do cofnięcia - nie wypowiadam się, bo nie znam tematu. Jeżeli
da się używać tego pakietu bez podpakietu z modułem to IMHO zmiana jest do
cofnięcia, ale... Niech się ktoś inny wypowie.
Co do tracenia zmian przy przemianowywaniu - dobrze jest to robić po
stronie serwera.

> ja sie na razie wylanczam z devilowania, bo zaczyna mnie to meczyc

No, nie przesadzaj. Każdy czasem zrobi jakiś błąd - mniejszy lub większy,
ale żeby od razu się ... obrażać? :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...