Hmmmm.

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 28 Wrz 2003, 13:46:41 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 01:36:35PM +0200, Michal J. Podyma wrote:

> ta zapomnialem zmienic s/usb/net/ wtedy bylo by normlanie,

Zaproponuj jasne zasady kiedy kernel-foo.spec a kiedy foo.spec
(intuicyjnie wydaję się to jasne -- kiedy binarki są dodatkiem do
modułów to kernel-foo.spec, w.p.p. foo.spec). IMHO nie jest głupie, żeby
sterowniki były w kernel-*.spec, ale kernel-VMware-workstation.spec to
nie jest najlepszy pomysł ;) Podobnie co np. z lmsensors.spec,
alsa.spec? Anyway chodzi o spójność.

> albo -n eagle i Name: kernel-net-eagle

Jeśli ma być kerne-net-eagle.spec to na pewno tak.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h