Hmmmm.

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:09:55 CEST

On Sunday 28 of September 2003 14:02, Michal J. Podyma wrote:

> jezeli bedzie trzeba zmienie 42

Mnie nie przekonałeś i najwyraźniej nie tylko mnie. Jeśli uważasz, że wygrasz
głosowanie w cdg, to próbuj. Ja ci mówię, że przegrasz i lepiej sobie
oszczędzić kłopotu.

A odnośnie merytoryki: spec ma się nazywać tak jak programy userlandowe. To,
że produkuje pakiety kernel- wynika tylko z faktu, że odpowiednie moduły nie
są dodane bezpośrednio do jajka vanilla/naszego speca kernelowego. A co jeśli
w którejś wersji owe moduły do jajka trafią? Będziemy zmieniać spowrotem
nazwę speca? Cofnij te trzy spece.