Hmmmm.

Michal J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:19:50 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 02:09:55PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Mnie nie przekonałeś i najwyraźniej nie tylko mnie. Jeśli uważasz, że wygrasz
> głosowanie w cdg, to próbuj. Ja ci mówię, że przegrasz i lepiej sobie
> oszczędzić kłopotu.

jezeli bedzie to konieczne to bedzie glosowanie

> A odnośnie merytoryki: spec ma się nazywać tak jak programy userlandowe. To,
> że produkuje pakiety kernel- wynika tylko z faktu, że odpowiednie moduły nie
> są dodane bezpośrednio do jajka vanilla/naszego speca kernelowego. A co jeśli
> w którejś wersji owe moduły do jajka trafią? Będziemy zmieniać spowrotem
> nazwę speca? Cofnij te trzy spece.

tak mam cofnac bo tak napisal mm, nfw, primo jezeli juz to po glosowaniu
secundo ja popelnilem tylko 2 spece, w zwiazku z czym napastuj
autora

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org> <http://kernel.pl/~misi3k>
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);