Hmmmm.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:38:31 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Michal J. Podyma wrote:
> jaki system ?? oswiec mnie o nie widzialem zadnego dokumentu na ten
> temat, nikt tez mi o tym nie wpomnial jak generowalem inne pakiety
> kernelowe

Nigdzie to nie było dotychczas spisane - to fakt.

Jednak:
- foo.spec generował zawsze foo-*.src.rpm - jeżeli gdzieś tak nie jest to
jest to przeważnie błąd,
- jeżeli dany plik z modułami kernelowymi generował coś jeszcze to paczka
nazywała się tak jak pakiet z tymi plikami. Między innymi po to, żeby
src.rpm nie miał @%{kernel_ver} w src.

Kilka innych powodów takiego, a nie innego nazewnictwa się znalazłoby.

> a to jest pytanie z gatunku:
> "a jak bedziesz nazywal swoja ciotke jak jej wasy wyrosna"

Nie trzeba daleko szukać - kernel 2.6 i alsa... oraz kilka innych rzeczy,
które do 2.6 zostały "wessane".

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...