Hmmmm.

Michal J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:57:24 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 02:38:31PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nigdzie to nie było dotychczas spisane - to fakt.
>
> Jednak:
> - foo.spec generował zawsze foo-*.src.rpm - jeżeli gdzieś tak nie jest to
> jest to przeważnie błąd,

tak sie tez stalo i przyznaje ze to blad

> - jeżeli dany plik z modułami kernelowymi generował coś jeszcze to paczka
> nazywała się tak jak pakiet z tymi plikami. Między innymi po to, żeby
> src.rpm nie miał @%{kernel_ver} w src.

a z tym sie nie zgadzam, bo ze tak powiem, adictl nie
nadaje sie do niczego bez modulow, jezeli chodzi o \@ to przeciez
jest umowne (nie spisane ;)) moze zostac zastapione dowolnym innym znakiem,
kwestia tylko doprecyzowania zasad nazewnictwa i umieszczenia
dokumentu w PLD-doc.

> Kilka innych powodów takiego, a nie innego nazewnictwa się znalazłoby.

> Nie trzeba daleko szukać - kernel 2.6 i alsa... oraz kilka innych rzeczy,
> które do 2.6 zostały "wessane".

jak bedzie 2.6 to pojawia sie odpowiednie tar bale z alsa,
a tak mi sie przynajmniej wydaje alsa rozwija sie ciut
szybciej niz kernel bo skala problemu jest inna.

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org> <http://kernel.pl/~misi3k>
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);