SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:55:28 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 02:31:23PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A jak nie ma, to klika na nowa ikonke w menu i sie zastanawia dlaczego nic
> nie dziala ani nic nie komunikuje.
Niech sobie poczyta co mu wypisało na konsoli. Jak ktoś napisze
"napisało mi 'tty1 pldmachine login:', co dalej robić?" to będziesz
forsował runlevel 5?

> Albo niech spradwdza podczas instalacji, czy ma spelnione "zaleznosci"
> (obecne komercyjne zasoby)
Dobrze się czujesz? Chcesz robić paczki z komercyjnymi zasobami? Czy
może user ma zgadywać w jaki katalog ma wrzucić pak-i żeby mu się pakiet
zainstalował? To moja sprawa gdzie te dane trzymam, równie dobrze może
być link /usr/share/quake -> /mnt/cdrom/data. Mam mieć płytę w napędzie,
żeby mi się łaskawie pakiet zainstalował?

> albo przecz z tym z glownego drzewa na bok.
Precz z głównego drzewa z mpg123, xmms, bo trzeba mieć swoje mp3-ki.

wolf
--
  Bartek   .  - To nie jest tak, że ja od 20 lat prowadzę lekcje rzucając,
  Taudul   :    i czytając bieżącą prasę, czyli świerszczyki.