SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Nie, 28 Wrz 2003, 15:19:34 CEST

Bartosz Taudul wrote:
> Niech sobie poczyta co mu wypisało na konsoli. Jak ktoś napisze
> "napisało mi 'tty1 pldmachine login:', co dalej robić?" to będziesz
> forsował runlevel 5?

Wlasnie o to chodzi, ze nic nie wypisalo, bo sie odpala bez terminala.
Chcesz zmuszac userow do szukania nazwy binarki w pliku desktop, to moze w
ogole ten desktop wywalic ?
Miala byc zasada, ze programy uzytkownika (nie demony) instaluja sia z
domyslna _dzialajaca_ konfiguracja.

Gdyby wyswietlaly okienko "Brakuje tego i tego", to bym tak sie nie
awanturowal.

> Dobrze się czujesz? Chcesz robić paczki z komercyjnymi zasobami? Czy
> może user ma zgadywać w jaki katalog ma wrzucić pak-i żeby mu się pakiet

Przeciez pisze "zaleznosci" a nie zaleznosci.
Skrypt %pre moglby tu co nieco zdzialac.

> zainstalował? To moja sprawa gdzie te dane trzymam, równie dobrze może
> być link /usr/share/quake -> /mnt/cdrom/data. Mam mieć płytę w napędzie,
> żeby mi się łaskawie pakiet zainstalował?

> Precz z głównego drzewa z mpg123, xmms, bo trzeba mieć swoje mp3-ki.

A nie wystarczy jakies demo ?
Jakie mp3-ki sa wpisane do desktopow ?

W zasadzie chodzi mi tu o programy z desktopami, kiedy nie za bardzo jest
jak "obejrzec" stderr.

  phone (48)(58) 347 14 61