SPECS: rdiff-backup.spec (rdiff-backup-0_12)

Nie, 28 Wrz 2003, 15:03:41 CEST

On Sunday 28 of September 2003 15:01, Paweł Gołaszewski wrote:

> Może lepiej korzystać z brancha DEVEL?
Dlaczego? Na DEVEL mam wrzucać 0.12.5 podczas gdy na head jest 0.13.x?

> Prosiłbym o nie-używanie branchy w takich schemacie jak powyższy, gdyż w
> ten sposób są znakowane rzeczy puszczane na buildery...
Nazwa brancha w tym przypadku ma jakiś sens - dotyczy rdiff-backup, drzewa
sersii 0.12.x. Co prawda lepsza by była jakaś inna nazwa nie myląca się z
nazwa-wersja tylko jaka?

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux