SPECS: rdiff-backup.spec (rdiff-backup-0_12)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 15:16:30 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Dlaczego? Na DEVEL mam wrzucać 0.12.5 podczas gdy na head jest 0.13.x?

Jeżeli na HEAD jest jakaś wersja rozwojowa i ona źle działa - wtedy
powinno być HEAD -> DEVEL
Jeżeli nie to - o co chodzi?

> Nazwa brancha w tym przypadku ma jakiś sens - dotyczy rdiff-backup, drzewa
> sersii 0.12.x.

"Jakiś" to dobrze powiedziane :D

> Co prawda lepsza by była jakaś inna nazwa nie myląca się z nazwa-wersja
> tylko jaka?

Odpowiedz na wcześniejsze pytania to będzie można się zastanowić.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...