SPECS: rdiff-backup.spec (rdiff-backup-0_12)

Nie, 28 Wrz 2003, 16:21:14 CEST

On Sunday 28 of September 2003 15:16, Paweł Gołaszewski wrote:
> Jeżeli na HEAD jest jakaś wersja rozwojowa i ona źle działa - wtedy
> powinno być HEAD -> DEVEL
Zapewne działa dobrze, nie wiem bo używam serii 0.12.x.

> Jeżeli nie to - o co chodzi?
O to, że chce 0.12.x używać bo mi to działa dobrze i tak ma zostać (serwer
wysoce produkcyjny).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux