SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 13:19:22 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Tez tak myslalem. Ale czesto po prostu pisze na stderr... Vide quake.

No to jakaś mała czapa, przez którą będzie uruchamiany program do obsługi
stderr ? Nie wiem. Takie coś nie powinno być trudne do zrobienia a byłoby
dosyć uniwersalne. Tyle, że jak zwykle Ktoś(TM) musiałby coś takiego
skrobnąć. Uruchamianie poprzez desktop-a byłoby: domniemany_wrapper quake

A może coś takiego istnieje już??

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...