SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 14:10:58 CEST

W liście z pon, 29-09-2003, godz. 13:19, Paweł Gołaszewski pisze:

> No to jakaś mała czapa, przez którą będzie uruchamiany program do obsługi
> stderr ? Nie wiem. Takie coś nie powinno być trudne do zrobienia a byłoby
> dosyć uniwersalne. Tyle, że jak zwykle Ktoś(TM) musiałby coś takiego
> skrobnąć. Uruchamianie poprzez desktop-a byłoby: domniemany_wrapper quake

IMHO tym się powinno zajmować to, co obsługuje uruchamianie programów
(czyli pewnie panel w przypadku Gnoma). To znaczy jeśli program się
zakończył nie utworzywszy żadnego okienka i wypluł coś na stderr, to
pokazujemy, co wypluł, w okienku.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl