Linux Registry

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Czw, 1 Kwi 2004, 00:41:36 CEST

> wydziel na rejestr osobną partycję.

Już pisałem, że partycję robię dla całego systemu a nie wg. upodobań
każdej biblioteki. Poza tym czekam na propozycje dostępu do
umieszczonego w rejestrze inittaba i fstaba przed zamontowaniem rejestru
:-)

> trzeba ustandaryzować. słuszna uwaga. a w przypadku fstab co
> byś proponował?

Poczekać na standard.

> UTF-8 afaik

Na pewno nie całe, bo od ręki widać, że kropka jest zarezerwowana.
Umieszczanie danych w plikach sugeruje, że '/' i '\0' też. Nie chce mi
się zgadywać co jeszcze. A AFAIK dla podstawowej funkcjonalności systemu
to dużo za mało.

> w pakiecie  devel  są  podręczniki  ekranowe  a  w  pakiecie
> examples przykłady w C

examples!=API. key(3) czytałeś? Nie twierdzę, że nie ma _żadnej_
dokumentacji, ale jest poważnie wybrakowana.

> myślę, że  one nie powinny  czerpać ze wspólnego  źródła. to
> rodzi  konflikty podobne  co umieszczanie  wszystkich plików
> konfiguracyjnych dla mailerów w /etc/mail

Dokładnie o tym piszę -- brakuje określenia skąd czerpać te nazwy
kluczy, żeby były "unique".

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |