sens pdksh jako /bin/sh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 11:35:08 CEST

Jakub Bogusz napisał(a):

> potęgi, logarytmy itp.?

Potęgi ma. Inne - nie wiem.

> Ich nie ma, to pomysł zsh. eel.spec, jakby co.

Obejrzę jutro z rana.

> Z zachowaniem cytowania?

A gdzie tam widzisz cytowanie? Zmienna zostanie przekazana w całości (bez
rozbijania spacjami), jeśli ją ograniczysz "" - a ${} jest traktowane jak
zmienna AFAIK. Krótko: kontekstem $@ jest ${} i tylko to.
Nadal nie wiem, co ta cała konstrukcja ma robić - ktoś mi powie? Bo dla
mnie jest to jakiś paskudny workaround na ksh - przecież tam wystarczy
"$@", nie? Albo jest pierwszy parametr pozycyjny i wypisze $@, albo go nie
ma, czyli siłą rzeczy $@ jest puste. O czymś zapominam?

> W ksh (jako /bin/sh -> ksh albo z #!/bin/ksh) działa, w zsh rozbił na
> wiele parametrów jak widać po komunikacie błędu.

A co mówi na ten temat SUS?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/