sens pdksh jako /bin/sh

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 2 Kwi 2004, 10:56:53 CEST

On Fri, Apr 02, 2004 at 10:49:30AM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Jakub Bogusz napisał(a):
> A bez tego to widać, jak pdksh sobie z matematyką radzi;) zsh umie
> floating point liczyć;)

potęgi, logarytmy itp.?
Zwykłe operacje fp nie wymagają -lm.

> W zsh działa. Jeśli w sh->zsh nie, to pewnie niezgodne ze standardem i to
> my powinniśmy poprawić (sami się w końcu chwalimy POSIX-owym
> skrypt-shellem).

>        ^             ^
> Tych ciapków ma nie być.

Ich nie ma, to pomysł zsh. eel.spec, jakby co.

>                     ^^^^^^^^^
> A co to niby ma robić? Niezależnie od tego, czy sh wskazuje na ksh czy zsh
> takie coś zwraca mi zawsze wszystkie argumenty.

Z zachowaniem cytowania?
W ksh (jako /bin/sh -> ksh albo z #!/bin/ksh) działa, w zsh rozbił na
wiele parametrów jak widać po komunikacie błędu.

> Ja właśnie sobie przestawiłem sh na zsh.

To były właśnie próby. libtool nie buduje żadnych bibliotek dzielonych.