SPECS: gnome-panel.spec - commented out BR: e-d-s-devel

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 3 Kwi 2004, 13:21:54 CEST

On Sat, 3 Apr 2004 13:11:37 +0200
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

[...]
> ta zmiana jest pod ac i tylko pod ac. w dodatku tymczasowa i utrudnia
> zycie innym. albo decyzja o wejsciu gnome 2.6 do ac byla zbyt wczesna
> albo trzeba sie liczyc z tym, ze ac nie jest jeszcze gotowe i ma braki
> (np.: bedzie brakowac mutlisync-a)

Mam wrażenie, że marudzisz ;P
IMHO e-d-s powinien być włączony. Nie używam evo i posiadanie
gnome-panel ze wsparciem dla niego w niczym mi nie przeszkadza.
Równie dobrze można by okroić gaima bo też posiada jakieś związki z
nowym evolution.
Decyzja o wejściu Gnome na head była jak najbardziej słuszna. Umożliwi
to wcześniejsze wyłapanie błędów (MHO).

--
Fryderyk Dziarmagowski