SPECS: gnome-panel.spec - commented out BR: e-d-s-devel

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 3 Kwi 2004, 18:03:40 CEST

On Sat, Apr 03, 2004 at 02:28:50PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Sat, 3 Apr 2004 14:26:30 +0200
> wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:
>
> [...]
>                                 ^^^^^^^^^
>
> przecież pisałeś o psuciu pod AC... teraz to już nie rozumiem Twojego
> stanowiska.
1. zwróciłem uwagę na to, że jest problem z multisync-em i nowym evo
2. zwróciłem uwagę, że gnome-panel został popsuty względem nowego evo
3. nie twierdzę, że multisync musi iść teraz do ac
4. po co komu stare evo, ktore ma dzialac tylko z multisyncem
   i nie bedzie wspolpracowac z nowymi formatami plikow nowego evo?
5. to, ze wspieramy gnome 1.4.x[1] nie znaczy, ze mamy wspierac gnome 2.2
   i gnome 2.4 (evo 1.4.x). za duzo czasu mamy?

    wrobell <wrobell w ite.pl>

[1] co jest chore, imho