SPECS: gnome-panel.spec - commented out BR: e-d-s-devel

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 3 Kwi 2004, 18:21:59 CEST

On Sat, 3 Apr 2004 18:03:40 +0200
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

[...]
> 1. zwróciłem uwagę na to, że jest problem z multisync-em i nowym evo
> 2. zwróciłem uwagę, że gnome-panel został popsuty względem nowego evo
> 3. nie twierdzę, że multisync musi iść teraz do ac
> 4. po co komu stare evo, ktore ma dzialac tylko z multisyncem
>    i nie bedzie wspolpracowac z nowymi formatami plikow nowego evo?
> 5. to, ze wspieramy gnome 1.4.x[1] nie znaczy, ze mamy wspierac gnome
> 2.2
>    i gnome 2.4 (evo 1.4.x). za duzo czasu mamy?

wszytko fajnie ale ta dyskusja do niczego nie prowadzi. potrzebny jest
głos osoby, która podjęła się opieki nad AC. nie mnie mrówce komitującej
dyskutować o anachronizmach w stylu gnome-1.4.x i decyzjach dotyczących
zawartości dystrybucji. Osobiście zgłosiłem do
PLD-Doc/Ac-propozycje-pakietów listę aplikacji, które widziałbym w AC,
ale wygląda na to, że prace nad dystrybucją przebiegają w zupełnie
nieokreślonym kierunku.
jak dla mnie EOT, nie mam nic już do dodania.

--
Fryderyk Dziarmagowski