SOURCES: muine-desktop.patch - fixed

Nie, 4 Kwi 2004, 00:38:00 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> nie będzie. konstruktywna krytyka jest zawsze na miejscu.

> czemu "chyba" ? ;)

W kontekscie nastepnego IMO bardziej pasuje.

> wiem, ale chciałem się trzymać formy zastosowanej w .desktop

Doslowne tlumaczenie czsto prowadzi do kwiatkow typu "I feel train to you".
Tlumaczenie musi oddawac sens z uwzglednieniem kontektu. A kontekst jest
taki, ze w j, polskim przyjelo sie, ze programy sa bezosobowe i nie gadaja
do uzytkownika.

> wiesz, dziwnym zbiegiem okoliczności zdaję sobie z tego sprawę. żeby
> ukręcić hydrze głowę wypieprze ten patch w cholere.

I tak konstruktywna krytyka stala sie destruktywna. Chyba juz wiecej sie nie
odezwe... :(

  phone (48)(58) 347 14 61