SOURCES: muine-desktop.patch - fixed

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 4 Kwi 2004, 01:15:36 CEST

On Sun, 4 Apr 2004 00:38:00 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

[...]
> I tak konstruktywna krytyka stala sie destruktywna. Chyba juz wiecej
> sie nie
> odezwe... :(

Jak najbardziej powinieneś się odzywać. To ja zrobiłem amatorkę, w
dodatku Grzegorz musiał po mnie poprawiać. Jako że, desktop powinien być
tworzony na podstawie pl.po, zacznę od prac nad nim, a nie będę obejść z
kosmosu robił.

--
Fryderyk Dziarmagowski