pytanko z basha

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 13:14:19 CEST

On Monday 05 of April 2004 00:55, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Pythona miał ktoś robić. Nawet mmazur chyba pisał coś na joggu o tym.
> Jakieś szczegóły? mmazur? Mógłbym pomóc (Python to moja miłość, chwilowo
> jedyna :P), gdyby było wiadomo dokładnie na czym stoimy i co trzeba robić.

Cały problem jest z tym, że na niczym nie stoimy. Są jakieś zaczątki tam
zrobione, ja porobiłem kilka zmian, ale to będzie wyglądało tak, jak sobie
wymyśli osoba, która to zrobi. Jedyne do czego ja doszedłem, to to, że
wymogiem jest zaimplementowanie kompatybilności z wtyczkami ze starego
pldconfa to raz (inaczej nikt tego nie będzie ani używał, ani rozwijał), a
dwa - wymyślenie co zrobić z obsługą różnych formatów konfigów. W starym
pldconfie jest zrobiona partyzantka przy użyciu grepa, która przeważnie
działa, ale jest paskudna, a przy użyciu pythona, to można o niej zapomnieć.
Jak ktoś rozwiąże te dwa problemy, to później będzie z górki.