SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 5 Kwi 2004, 14:00:26 CEST

On Mon, Apr 05, 2004 at 01:53:14PM +0200, Paweł Sikora wrote:

> na chwile obecna iptables w head przy budowaniu modulow
> wykonuje testy naglowkach z /usr/include i niestety
> takze na zrodlach *.c z /usr/src/linux/...netfilter...
> poniewaz niektore moduly nie posiadaja naglowkow,
> ale na to nic nie poradze.

To trzeba wyniki tych testów wymusić np. jakąś łatą (skoro przecież
wiadomo co mamy w danej wersji jądra), bo wymaganie kernel-source jest
chore.

A odnośnie kernel-module-build w ostatnich wersjach - tam naprawdę są
potrzebne wszystkie Makefile z jądra? Bo jeśli tak, to trzeba dodać
także wszystkie katalogi (%dir, bez zawartości), z których te Makefile
pochodzą. Inaczej to ma prawo nie działać (co najmniej z uid>0).