SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 13:58:58 CEST

On Mon, 5 Apr 2004, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> To trzeba wyniki tych testów wymusić np. jakąś łatą (skoro przecież
> wiadomo co mamy w danej wersji jądra), bo wymaganie kernel-source jest
> chore.

Przy budowie iptables ???
dlaczego chore - to jest niemal fragment kernela ...

> A odnośnie kernel-module-build w ostatnich wersjach - tam naprawdę są
> potrzebne wszystkie Makefile z jądra? Bo jeśli tak, to trzeba dodać
> także wszystkie katalogi (%dir, bez zawartości), z których te Makefile
> pochodzą. Inaczej to ma prawo nie działać (co najmniej z uid>0).

Hmm, niewiem.
Wiem, ze jak tego NIE bylo, to mialem czasami jaja, teraz wiekszosc sie
buduje OK.
Ale nie twierdze, ze jest to najlepsze rozwiazanie - ba nie twierdze, nawet,
ze poprawne - U MNIE dziala.

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}