SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Pon, 5 Kwi 2004, 14:11:19 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Mon, 5 Apr 2004, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> Przy budowie iptables ???
> dlaczego chore - to jest niemal fragment kernela ...

Fragmentem kernele sa moduly netfiltra.
iptables jest programem _userspace_ do konfiguracji kernela.

I jako taki powinien korzystac z naglowkow _kernela_ dla programow
_userspace_, czyli /usr/include/linux.

A to, ze interfejs (ABI) _kernela_ sie nam co chwile zmienia jest chore.
Ale to jest konsekwencja korzystania z wersji rozwojowej, a nie stabilnej...

> Hmm, niewiem.
> Wiem, ze jak tego NIE bylo, to mialem czasami jaja, teraz wiekszosc sie
> buduje OK.
> Ale nie twierdze, ze jest to najlepsze rozwiazanie - ba nie twierdze, nawet,
> ze poprawne - U MNIE dziala.

BTW: co myslisz o rozdzieleniu naglowkow asm-* na natywne i obce, jak w
     LINUX_2_4 ?

  phone (48)(58) 347 14 61