pldconf2 - 2 (bylo: Re: pytanko z basha)

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 16:55:07 CEST

Paweł Żurowski wrote:

> mozna zrobic kilka klas konfigow ("simple", "ini", "apache", itp.) i
> implementacja wtyczki operowalaby na danym konfigu (widzialem gdzies
> modul pythona do obslugi konfigow apache-like). Zasadniczo czesc glowna
> miala dostarczac funkcji/narzedzi/itp., a wykorzystaniem tego mialy
> zajac sie wtyczki

To by się zgadzało z moją niemrawą i niewyraźną wizją tego systemu.
Pozostaje dłubnąć jakiś proof-of-concept, żeby rozeznać się w sytuacji.
Potem spisać gdzies guidelines, API i pisać wtyczki. Ktoś chętny, by
zacząć? (ja się boję o nieumiejętnośc mą :D no i o brak czasu...)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa