Zmiany nazw pakietów związanych z .NET (Re: SPECS: gecko-sharp.spec (NEW) - added)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 6 Kwi 2004, 20:53:43 CEST

On Tue, Apr 06, 2004 at 04:17:52PM +0200, wrobell wrote:

> dotnet, imho. to, czy dany soft chodzi z jakas implementacja .net bedzie
> wymuszane przez requires.

dotnet-gtk-sharp
dotnet-gecko-sharp
dotnet-npgsql

Hm. Nawet się to trzyma kupy.

Jeśli nie będzie sprzeciwów to zmienię jutro.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?