Niekompatybilne libGL.so (X <-> NVidia)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 7 Kwi 2004, 01:23:03 CEST

On Wed, Apr 07, 2004 at 12:05:08AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Od roku wszystkie sterowniki NVidii zachowują się stabilnie

Wraz z rivafb?

> (czyt. pada
> mi raz na pół roku).

Nie pamiętam kiedy ostatnio mi XFree padło na tdfx... chyba tylko
z powodu błędów w XF86VidMode, nie w sterowniku.
Na nv też nie, ale rzadko używam.

> 2. ma wsparcie w SVGATextMode - nie potrzeba wolnego framebuffera,
> 3. potrafi wyświetlać grafikę w trybie tekstowym - nie potrzeba wolnego
> framebuffera...

Mając do wyboru normalny (nie vesa) fb i stm wybieram fb.
Daje zwykle lepsze odświeżanie + grafikę, także obok tekstu (czego już
nie da svgalib).