Niekompatybilne libGL.so (X <-> NVidia)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 01:32:17 CEST

On Wed, Apr 07, 2004 at 01:23:03 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Wraz z rivafb?

Po co komu fb? Choć ten przynajmniej działa, czego nie można powiedzieć
o atyfb, które gubi kursor, robi resync przy zmianie terminala i w ogóle
się kaszani.

> Nie pamiętam kiedy ostatnio mi XFree padło na tdfx... chyba tylko
> z powodu błędów w XF86VidMode, nie w sterowniku.
> Na nv też nie, ale rzadko używam.

nvidia pada mi równie rzadko, jak padało nv.

> Mając do wyboru normalny (nie vesa) fb i stm wybieram fb.
> Daje zwykle lepsze odświeżanie

Jeśli ktoś chce więcej 800x600 w 100Hz to może rzeczywiście potrzebny mu
fb, bo to jest ograniczenie trybu tekstowego.

> + grafikę, także obok tekstu (czego już nie da svgalib).

Punkt 3 nie dotyczył svgalib a znaczy literalnie to, co napisałem -
grafika w trybie tekstowym. Może być 'pod' albo 'nad' literkami.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/