SPECS: kdebase.spec - reverted adgors changes - rel 3 for rebuild ...

Czw, 8 Kwi 2004, 23:16:52 CEST

Dnia Thursday 08 of April 2004 22:58, Adam Gorzkiewicz napisał:

> Chodziło o to, zeby ktoś wykonał `builder -g kdebase.spec && rpmbuild
> -bp kdebase.spec` && podbił release.
>
> BTW: ztc widze po buildlogach Ac w i686 to ktos kdebase z rel 2.1 posłał
> na buildery. Wywaliło się coprawda przez znane problemy na styku
> ksh<->libtool ale tamte łaty nałozyły się, wobec czego nic imo nie stoi
> na przeszkodzie, żeby je włączyć.
Na amd64 się wtedy zbudowało + ja sam zbudowałem sobie na athlonie więc pakiet
się budujem, a averne ma za zadanie cofnąć cofnięcie :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux