SPECS: kdebase.spec - reverted adgors changes - rel 3 for rebuild ...

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 9 Kwi 2004, 07:36:33 CEST

W liście z czw, 08-04-2004, godz. 23:16 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał:

> Na amd64 się wtedy zbudowało + ja sam zbudowałem sobie na athlonie więc pakiet
> się budujem, a averne ma za zadanie cofnąć cofnięcie :)
Hehehehe ;-) Dobra. Ale jak dojadę do pracy ;-) Tak mnie to rozbawiło,
że się tym zajmę.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>