SPECS: kdebase.spec - reverted adgors changes - rel 3 for rebuild ...

Pią, 9 Kwi 2004, 11:38:03 CEST

Dnia Friday 09 of April 2004 07:53, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Widzisz, to ze sie buduje o niczym nie swiadczy.
Strasznie ostatnio polubiłeś dysputy o powietrzu. W powyższym zdaniu się
mylisz - świadczy choćby o tym, że się buduje poprawnie.

> Skoro autor zmian dal
> niecalkowite rel., to widocznie mial powody. A prosba o doprowadzenie speca
> do porzadku wyslana byla dosc dawno.
Nawet napisał jakie to powody.

> Zadanie RM-a nie polega na sprawdzaniu kazdego kawalka oprogramowania, musi
> w tym wzgledzie w jakims stopniu polegac na innych.
Tym niemniej krzywda mu się nie stanie jeśli odkręci swoje odkręcanie.

> A skoro post factum okazalo sie, ze jest to jednak gotowe, to pewnie
> buildery beda mialy po prostu troche wiecej pracy...
I więcej kb maili z dyskusją tego typu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux