SPECS: kdebase.spec - reverted adgors changes - rel 3 for rebuild ...

Pią, 9 Kwi 2004, 07:53:19 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Na amd64 się wtedy zbudowało + ja sam zbudowałem sobie na athlonie więc pakiet
> się budujem, a averne ma za zadanie cofnąć cofnięcie :)

Widzisz, to ze sie buduje o niczym nie swiadczy. Skoro autor zmian dal
niecalkowite rel., to widocznie mial powody. A prosba o doprowadzenie speca
do porzadku wyslana byla dosc dawno.

Zadanie RM-a nie polega na sprawdzaniu kazdego kawalka oprogramowania, musi
w tym wzgledzie w jakims stopniu polegac na innych.

A skoro post factum okazalo sie, ze jest to jednak gotowe, to pewnie
buildery beda mialy po prostu troche wiecej pracy...

  phone (48)(58) 347 14 61