zsh

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 13:33:42 CEST

Dnia poniedziałek 12 kwiecień 2004 11:30, Tomasz Pala napisał:
(...)
> Co poza tym, że zamiast XFree 3.x.x ludzie muszą wybierać XFree 4.x?

Co Ty znowu z tym wybieraniem?! Ludzie niczego nie musza wybierać. Domyślny
TERM w 'konsole' to 'xterm-color' i klawiatura tak właśnie się zachowuje
(wyjątki omawialiśmy i pracuję nad poprawkami). To, ze w menu 'konsole' masz
jakieś opcje nie oznacza, że musisz tam klikać - najlepiej wyłącz sobie pasek
menu jak Cię drażni (jest taka możliwość) ;P

> Bo mi przestało działać home/end podczas pracy zdalnej z RH i Debianem
> zapewne, a nie zauważyłem, żeby cokolwiek innego zaczęło. Czyli na
> minus. Mogę już cofnąć te wszystkie swoje zmiany?

Mnie tam nie zależy. Najwyżej będę robił swoje ncurses. A 'konsole' pod
ewentualne zmodyfikowane pldowe terminfo paczował nie będę (może znajdzie się
inny chętny) a będę dążył do tego, żeby zachowywała się jak xterm (normalny -
nie pldowy).

--
Adam Gorzkiewicz