zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 14:57:12 CEST

On Mon, Apr 12, 2004 at 13:33:42 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Co Ty znowu z tym wybieraniem?! Ludzie niczego nie musza wybierać. Domyślny

Ale MOGĄ.

> TERM w 'konsole' to 'xterm-color' i klawiatura tak właśnie się zachowuje
> (wyjątki omawialiśmy i pracuję nad poprawkami). To, ze w menu 'konsole' masz
> jakieś opcje nie oznacza, że musisz tam klikać - najlepiej wyłącz sobie pasek
> menu jak Cię drażni (jest taka możliwość) ;P

Co Ty znowu ze mną i konsole!? Ja NIE MAM konsole. NIE MOGĘ tam klikać,
NIE MOGĘ wyłączyć żadnego paska. A z 'dobrym' xtermem nie chodzą zdalnie
największe dystrybucje linuksa!
Dlatego uważam, że lepiej niech sobie konsolowcy 4 razy klikną, niż cała
reszta musiała kopiować na zdalne hosty 'legalne' bazy terminfo, bo
najbardziej liczące się dystrybucje używają 'nielegalnych'.

> Mnie tam nie zależy. Najwyżej będę robił swoje ncurses. A 'konsole' pod
> ewentualne zmodyfikowane pldowe terminfo paczował nie będę (może znajdzie się
> inny chętny) a będę dążył do tego, żeby zachowywała się jak xterm (normalny -
> nie pldowy).

s/pldowy/pldowy, redhatowy, debianowy/

Nie rozumiesz jednej rzeczy - wcale nie potrzebujesz swoich ncurses,
wystarczy że klikniesz XFree 3.x.x. Nie musisz patche'ować konsole, a
gdybyś nawet chciał, to wystarczy, aby zmiana ograniczała się do
przestawienia defautla z XFree 4.x na XFree 3.x.x.

Krótko: xterm+terminfo może mieć tylko jedną wersję (działającą ze
światem albo nie), konsole obsługuje obie. Konkurs na spostrzegawczość:
którą wersję powinien mieć xterm+terminfo?

Jeszcze jedno pytanie: oglądałeś konsole z RH i Debiana?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/