Uwaga, drzwi się zamykają.

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 13:08:05 CEST

On Sun, 11 Apr 2004, Adam Go??biowski wrote:

> Hmm, o ile dobrze pamiętam nie puszczamy do Ac rzeczy z niecałkowitym
> relase. Kiedy można się spodziewać kolejnej wersji nocc?

No wlasnie nie wiadomo, jako wspoltworca nie mam jednak wplywu na
oznaczanie kolejnych wersji, ztcw jest to juz w zasadzie stabilna wersja i
nie ma wiekszych bugow.

> puściłem.
Wlasnie ogladam speca z fedory maja tam jakies patche jak beda ok to
sproboje zaaplikowac (tym bardziej ze sa do T23 ktorego mam).

-- wq

Pozdrawiam.
Tomek