Uwaga, drzwi się zamykają.

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 13:33:18 CEST

On Mon, 12 Apr 2004, Tomasz Mateja wrote:

> Wlasnie ogladam speca z fedory maja tam jakies patche jak beda ok to
> sproboje zaaplikowac (tym bardziej ze sa do T23 ktorego mam).

Marcin, dodalem patcha napisalem STBR ale nie puszczaj jeszcze tego.....
dopoki nie wyjasnie licencji tego.
A licencja jest taka:

Copyright (C) 1998 by Josh Vanderhoof

You are free to distribute and modify this file, as long as you
do not remove this copyright notice and clearly label modified
versions as being modified.

This software has NO WARRANTY.  Use it at your own risk.

No i nie mam pojecia co wpisac, w fedorze jest Distributable czy u nas
tez?

--
tomek