PLD-doc/book: pl_book__licencja pl_book__licencja/pl_licencja.chp pl_book__master.docb

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 12 Kwi 2004, 13:55:26 CEST

--->[Quoting Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:]

> Jeśli wcześniej  ten klucz  był podpisywany  przez innych,
> którzy poświadczą  tożsamość (bo np. znają  osobnika) - to
> czemu nie? Nawet umowy słowne są prawnie wiążące.

Nie, nie są.  Klucz gpg tez nie ma  żadnej wartości prawnej.
Zatem idea  słuszna, jednak  rzeczywistość skrzeczy,  nie da
się zabezpieczyć prawnie PLD - bo kto udowodni, że np. ja to
ja? Podpis elektroniczny de facto nie istnieje...

--
PLD Linux rulez