PLD-doc/book: pl_book__licencja pl_book__licencja/pl_licencja.chp pl_book__master.docb

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 14:40:18 CEST

On Mon, Apr 12, 2004 at 13:55:26 +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Nie, nie są.

Od kiedy? O czymś nie wiem, czy może wszyscy ludzie, którzy to piszą,
też czegoś nie wiedzą?

> się zabezpieczyć prawnie PLD - bo kto udowodni, że np. ja to
> ja? Podpis elektroniczny de facto nie istnieje...

A kto udowodni, że 'on czyli on' jest autorem? Moc tych prawna zapisów,
logów etc, jest taka sama - żadna.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/